Cart  

No products

0,00 грн. Shipping
0,00 грн. Total

Check out

ПРАВИЛА ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ ПРОДУКЦІЇ "TM UKSPAR"

 ЗАТВЕРДЖУЮ 

Директор ТОВ "УКСПАР" 

Бикоріз Володимир Петрович 



ТОВАР МОЖЕ БУТИ ОБМІНЯНИЙ ТА ПОВЕРНЕНИЙ  ПРОДАВЦЮ НАСТУПНИМ ЧИНОМ:

Для заміни, повернення або ремонту придбаного Товару, Покупець за власний рахунок  здійснює адресну доставку (транспортною компанією) цього Товару на адресу Продавця: 02091, м. Київ, вул. Ревуцького,5.

ПРАВИЛА ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, покупець має право обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. (ЗРАЗОК ЗАЯВИ ВИ МОЖЕТЕ СКАЧАТИ НИЖЧЕ)

Обмін проводиться, якщо товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, упаковка, а також розрахунковий документ, виданий покупцю разом з проданим товаром та товар не входить у перелік тих, що не підлягають обміну.

Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), вказаний у додатку № 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 р. №172.

Товар належної якості, виготовленого та придбаного покупцем спеціально за його індивідуальним замовленням поверненню не підлягає.

          Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець має право: 

  • або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості;
  • або розірвати договір та одержати назад гроші в розмірі вартості повернутого товару;
  • або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

 

При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки з покупцем провадяться, виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцеві в день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

У випадку продажу Товару з відстроченням платежу, при його поверненні, покупець повинен надати поворотну накладну та здійснити коригування податкової в Єдиному реєстрі податкових накладних.   

ТОВАР ЗАМІНІ НЕ ПІДЛЯГАЄ, ЯКЩО:

  • він був в експлуатації, має дефекти, які виникли з вини покупця,  перебуває в неповній комплектації, не збережено його товарний вид.
  • відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару (касовий або товарний чек) або гарантійний талон на придбаний товар.
  • з моменту купівлі товару пройшло більше, ніж 14 днів.
     

 

ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
 

У разі виявлення недоліків товару, покупець, якому переданий товар, має право вимагати:

1) Пропорційного зменшення ціни;

2) Безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) Відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
 

У разі виявлення істотних недоліків, які виникли з вини продавця товару або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, покупець, має право за своїм вибором вимагати від продавця:

1) Розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) Вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявного у продавця товару.
 

Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

а) він взагалі не може бути усунутий;

б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

(ЗРАЗОК ЗАЯВИ ВИ МОЖЕТЕ СКАЧАТИ НИЖЧЕ)

Вимоги покупця задовольняються лише щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.
 

Для розгляду вимог покупця, продавцю надаються наступні документи та матеріали:

  • розрахунковий документ;
  • технічний паспорт, з позначкою про дату продажу товару;
  • лист з описом недоліків товару, вимог покупця та причин повернення товару (зразки оформлення листів додаються);
  • фото, відео матеріалів тощо.

 

Вимоги не підлягають задоволенню, якщо продавець доведе, що недоліки товару виникли внаслідок порушення покупцем правил користування товаром або його зберігання.
 

ГАРАНТІЯ НА ТОВАР НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ У РАЗІ: 

  • ненаданя документів, зазначенних вище та/або Товару, щодо якої висуваються вимоги;
  • неможливості ідентифікувати Товар відносно до гарантійного талону;
  • виявлення виправлень в гарантійному талоні;
  • якщо буде повністю або частково змінений, стертий, видалений або нерозбірливий номер Товару  та логотип торгової марки UKSPAR;
  • використання Товару не за призначенням та не у відповідності до технічного паспорту Товару;
  • порушення покупцем правил користування, транспортування, підключення, експлуатації та зберігання Товару;
  • подання покупцем завідомо неправдивої інформації щодо факту настання гарантійного випадку;
  • навмисні дії або бездіяльність покупця або третіх осіб, спрямовані на настання гарантійного випадку, а також недбале користування Товаром;
  • ремонт/налагодження/адаптація/запуск в експлуатацію Товару було здійснено не повноважними на те особами, організаціями, що призвело до несправності Товару;
  • потрапляння всередину Товару сторонніх предметів, рідини тощо;
  • виявлення пошкоджень Товару, спричинених неналежним функціонуванням електромережі, газопроводу, мережі водопостачання та каналізації, суттєвим негативним впливом навколишнього середовища, та наявності інших факторів;
  • виявлення хімічних, механічних, термічних пошкоджень та корозії на фарбова них частинах Товару;
  • стихійні лиха: пожежа, повінь та інші причини, які завдали шкоди Товару та  знаходяться не під контролем постачальника та покупця,
  • постачальнику не була надана можливість встановити причину виходу з ладу Товару, яка була відремонтована власними силами, без узгодження з продавцем;
  • закінчення терміну гарантії Товару.

СКАЧАТИ ЗРАЗОК

Зразок листа на повернення товару